סיינטולוגיה פותחה ע"י הסופר והפילוסוף האמריקאי לפייט רון האברד (1911-1986).

להלן פרסים ואותות הוקרה שקיבל רון האברד במהלך השנים על הגילויים ועל השיטות שהוא פיתח בתחום של שיקום אסירים, גמילה מסמים, למידה, הוראה ועוד:

פרס כבוד מאסירי כלא ליאוקומפ
הוענק לרון האברד בשנת 2008

פרס כבוד – כלא ליוקופ
מגן הוקרה זה ניתן לרון האברד על-ידי האסירים של כלא ליוקופ (מתקן כליאה באבטחה מרבית) בדרום-אפריקה לאות הוקרה על הטכנולוגיה שלו לשיקום פושעים. בעקבות הקמת קרימינון (תוכנית לשיקום פושעים שמבוססת על התגליות של רון האברד) האלימות באגפים של בתי-הכלא כמעט חוסלה. לאות תודה, אסירים של כלא ליוקופ הגישו את הפרס וחלק מההקדשה אומר: "הפחת תקווה בחייהם של רבים. הפכת את בתי-הכלא הדרום-אפריקאיים שלנו ממקומות של כאב וצער למקומות של תקווה וחיים".

 

הוענק לכבוד רון האברד בשנת 2008

הכרה רשמית – הוועדה לסמים מסוכנים, המשרד של נשיא הפיליפינים
הטכנולוגיה של רון האברד לגמילה מסמים ולניקוי מרעלים, פועלת עכשיו ברחבי כ-40 ארצות. היעילות וההצלחה של תוכניות אלה דחפו את יושב ראש המועצה לסמים מסוכנים בפיליפינים להגיש לרון האברד מגן שנותן לו הכרה רשמית:"עבודתו ההומניטרית בתחום החינוך נגד סמים והגמילה מסמים, ובטכנולוגיות הרלוונטיות שאומצו והוכנסו לשימוש בפיליפינים … כשבכך תרם באופן בל ישוער למימוש המוצלח של החזון האצילי שלנו למדינה ללא סמים".

 

קסדת כבוד של כבאי ניו-יורק – הוענקה ע"י מחלקת הכבאות של העיר ניו-יורק בשנת 2003
קסדת כבוד של כבאי ניו-יורק. הוענקה לכבוד רון האברד בשנת 2003


קסדת כבוד של כבאי ניו-יורק

התוכנית לניקוי מרעלים של מר האברד זכתה להוקרה על התוצאות בשיקום הכבאים של ניו-יורק ובאנשי חילוץ שסבלו בעקבות ה-11 בספטמבר. במיוחד, הפרוייקט לניקוי מרעלים של אנשי החילוץ של ניו-יורק – שהשתמש בטכנולוגיה של ל. רון האברד – טיפל בבעיות הגופניות של אלה שנחשפו לרמות גבוהות במיוחד של אבק רעיל, אדים ועשן באתר האסון בניו-יורק. בעקבות ההצלחה של הפרוייקט, הכבאים של ניו-יורק העניקו כאות תודה "קסדת כבוד" של הכבאים של ניו-יורק, עם ההקדשה הבאה: "לאחינו, ל. רון האברד, מאחיך במחלקת הכבאות של העיר ניו-יורק, אנחנו מעניקים לך לאות כבוד קסדה זו, סמל למוטו שלנו 'להגן על חיים ועל רכוש', שהמורשת של הטכנולוגיה שלך מגלמת. 2 באוגוסט 2003".

 

פסל הוקרה של קבוצת “Times Up!”
פסל הוקרה של קבוצת “Times Up!”. הוענק לרון האברד בשנת 2009.

התאחדות המפקחים על סמים נרקוטיים ביוטה
קציני המחלקה לסמים ביוטה נוקטים אמצעים נגד מעבדות סמים. לאחר שהם עברו את התוכנית לניקוי מרעלים של מר האברד, הם הגישו לכבודו את הפסל שלהם של קבוצת "Times Up!" ועליו כתוב בחלקו: "עבודת אומנות זו רק מתחילה לבטא את הערכתנו העמוקה לך על פיתוח השיטה המעשית היחידה בעולם לניקוי אנשים מרעלים ועל הכנסתה לשימוש. השבת לנו את איכות החיים שחשבנו שאיבדנו לעד".

 

פרס התאחדות שחורי העור באמריקה (NAACP)
פרס התאחדות שחורי העור באמריקה. הוענק ב-1997.

ההתאחדות האמריקאית לקידום שחורי עור (NAACP)
פרס מצוינות במנהיגות של ההתאחדות האמריקאית לקידום שחורי עור (NAACP) הוענק למר האברד על עבודתו ההומניטרית בתחומי החינוך והאוריינות (ידיעת קרוא וכתוב).
בהתאם לכך, ל. רון האברד קיבל את פרס המנהיגות המצטיינת של W.E.B. DuBois  כמו גם הכרה רשמית מהקונגרס לשוויון בין גזעים (CORE) על טכנולוגיה חדשנית ש-"הפיחה תקווה מחודשת בילדים ובמבוגרים ברחבי המדינה באמצעות שיפור ידיעת הקרוא וכתוב וההבנה".


מבחר נוסף של פרסים, הכרזות רשמיות ותעודות הוקרה

כובע המשטרה של מקסיקלי – ראש משטרת מקסיקלי: לאות כבוד על התגליות של מר האברד בתחומים של גמילה מסמים ושיקום פושעים, ראש משטרת מקסיקלי העניק לל. רון האברד את התואר של ראש משטרה של כבוד.

פרס הזהב האזרחי הבינלאומי – הפורום האזרחי של נפאל: הוענק לל. רון האברד על "תרומתו הבולטת לאנשי נפאל בתחומים של חינוך, גמילה מסמים וטכנולוגיית הריפוי הרוחני של דיאנטיקה".

פרס זכויות האדם והשלום – הפדרציה לשלום עולמי: מוגש למר האברד על עבודתו בתור "הומניסט דגול ועושה שלום".

פרס על מפעל חיים – הצופים של אמריקה: מוגש לל. רון האברד "על עבודתו ההומניטרית למען שיפור האנושות".

דגל המלחמה של הבלקפוט – אגודת הבלקפוט: מוענק לל. רון האברד לאות הוקרה על הטכניקות מצילות החיים של גמילה מסמים ושל חינוך.

הכרה רשמית – מרכז גמילה חברתי לילדי טרנסבייקאליה-נדז'דה, רוסיה: מוגש "לאות הערכה לל. רון האברד – הפילוסוף, המדען וההומניסט, שנתן תרומה שלא תסולא בפז לשיפור לאנושות".

חבר – הקרן הבינלאומית לאוקיאנוגרפיה: מוענק על התרומה של מר האברד לקידום ולהרחבת הידע והגילוי באוקיאנוגרפיה ובמדעים הימיים.

פרס המתנה לאנושות – מחנכים של ולנסיה, ונצואלה: תעודת הוקרה למר האברד על טכנולוגיית הלמידה.

תעודת הערכה – משרד החינוך של ונצואלה: מוגש לאות הוקרה על טכנולוגיית ההוראה של מר האברד.

תעודת הוקרה – משרד המשפטים של ונצואלה: לאות הערכה על הפיתוחים של מר האברד בתחום התקשורת, שנמצאים בשימוש בתוכניות לעשיית צדק עם הצעירים בוונצואלה.

גביע הכסף – מועצת מחוז מארקה, איטליה: מוענק מתוך הכרה בל. רון האברד כאיש חינוך ופילוסוף.

פרס יום השלום העולמי – העיר סקרמנטו, קליפורניה: מתוך הכרה בל. רון האברד כמייסד דיאנטיקה וסיינטולוגיה עם החזון של עולם ללא מלחמה ופשע.

תעודת ציון לשבח – העיר וושינגטון, די-סי: בהוקרת תודה לל. רון האברד על הכלל "הגן על סביבתך ושפר אותה" מתוך 'הדרך אל האושר'.

פרס החלוץ לשימור איכות הסביבה – הקרן לאגודה למען כדור הארץ, ניו-יורק, ניו-יורק: מוגש בהערכה לל. רון האברד, "חלוץ לשימור איכות הסביבה" על תרומתו למען מקום טוב יותר לחיות בו.

תעודת הוקרה – ועדת החינוך, האסיפה המחוקקת של מקסיקו סיטי: לאות הוקרה לל. רון האברד על טכנולוגיית הלמידה שלו.

הכרה מטעם הסנאט – רומא, איטליה: לאות הוקרה על הערכים ההומאניים העמוקים של עבודותיו של ל. רון האברד.

הכרה רשמית – מזכיר המדינה בתחום החינוך, גמביה: לאות תודה על המתנות של הטכנולוגיה של מר האברד בשם העמים של גמביה.

בולי דואר לאות הנצחה – שירות הדואר, שווייץ: ארבעה בולי דואר הוקדשו לל. רון האברד על-ידי משרד הדואר השוויצרי על עבודותיו ההומניטריות הרבות.

תעודת הוקרה – המכון הפוליטכני הלאומי של מקסיקו: לאות הוקרה על פיתוח טכנולוגיית הלמידה על-ידי ל. רון האברד.

הוקרה – המחלקה ליחסי חוץ, נפאל: לאות הוקרה למר האברד על הפיתוח של פילוסופיה וטכנולוגיית למידה.

הצהרת בית-הנבחרים – דובר בית-הנבחרים של פוארטו ריקו: הצהרה הוגשה לל. רון האברד על עבודותיו ההומניטריות בתחומים של ניקוי מרעלים ושיקום פושעים.

ציון לשבח – בית-הנבחרים של מדינת פנסילבניה: מוגש כהכרה במפעל חיים של ל. רון האברד וכלוחם למען החופש.

דיפלומה אקדמית – האקדמיה העולמית למדע, לאומנויות יפות ולתרבות, סנט פטרסבורג, רוסיה: מוגשת על תרומתו של מר האברד כסופר וכמדען, שעשה תגליות בסיסיות בתחום המיינד האנושי.

הכרה רשמית – המפקח בדימוס של יחידת הבילוש, סקוטלנד יארד: מוגשת לל. רון האברד על המורשת ההומניטרית שלו.

הוקרה של טופר נשר ונוצת זנב – שבט הסמסון קרי: מוענקת לל. רון האברד על-ידי ראש שבט הסמסון קרי. מוגשת בתור אות הכבוד הגבוה ביותר שניתן על-ידי שבט הקרי משום שהנשר עף הכי קרוב לבורא.

פסל החופש – קציני מבחן של דרום-אפריקה: מוקדש לל. רון האברד לאות הוקרה על הפיתוחים שלו בתחום של שיקום פושעים.

ציון לשבח – הסנאט של פוארטו ריקו: על תרומתו של ל. רון האברד לאנושות, מכריז שרעיונותיו ההומניטריים והפילוסופיים הם מוטיבציה ודוגמה לדורות העתיד. הוא אושר פה אחד על-ידי 29 חברי הסנאט של פוארטו ריקו ונחתם על-ידי נשיא הסנאט.

בנוסף:

13 מפתחות ערים הוענקו למר האברד (שרבפורט, קנזס סיטי, מיאמי ביץ', אמרילו, קונקורד, דורהם, מדינת הידלגו, לאפאייט, באטון רוז', ניו-אורלינס, מזטלן, סינלואה, קטמנדו)

רון האברד מוכר כ"אזרח כבוד" ב-7 ערים (גלבסטון, סנטה פה, גרטנה, ניו-אורלינס, ריברסייד, פניקס, קטצ'יקן)

שלושה רחובות קרויים על שמו:
ויצ'יטה, קנזס
אליזבת, ניו-ג'רזי
לוס-אנג'לס,קליפורניה

"יום ל. רון האברד" הוכרז ב-68 ערים בעולם.

"חודש ל. רון האברד" הוכרז ב-6 ערים בארה"ב:
מדינת אוהיו
קנזס סיטי, קנזס
דודג' סיטי, קנזס
מזרח סנט לואיס, אילינוי טוסקג'י, אלבמה
אופה-לוקה, פלורידה
ריברסייד, קליפורניה